Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 25 september 2017

Livet

Livet består just nu av två saker. Kärlek och jobb. Allt är bara spännande och pirrigt, tiden går och jag glömmer tid och rum runt omkring. Allt har verkligen vänts upp och ner totalt. Från att jag hade bestämt mig för att jag aldrig skulle sätta min fot i förskolan igen- till att jag kom tillbaka lite motvilligt- till att sakta börja trivas bättre och bättre... till att nu jobba deltid med att vara med och leda och utveckla stället. Andra arbetsuppgifter och gärna lite administrativt är ju något jag önskat, och det är ju faktiskt delvis det jag får göra nu. Använda mina erfarenheter på annat sätt. Spännande känns det! Och allt detta händer mitt i mitt rosa skimmer där tankarna är hos den finaste människan i världen. Han som varit värd att vänta på i alla år, han som får mitt hjärta att slå dubbla slag, han som jag fallit pladask för helt enkelt. Han jag är galet kär i.❤️❤️❤️
Ibland händer det mycket i livet på samma gång och det är bara att följa med.

4 kommentarer:

Christina sa...

Du är så väl värd allt detta ❤

Catarina sa...

Tack kära mor!❤️

Minimina sa...

SÅ glad för din skull kära syster yster 😙😍

Catarina sa...

Thank you sista’❤️😉❣️