Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 31 mars 2016

Mess från polisen

Idag kom det ett sms från polisen....Japp, mitt pass finns färdigt att hämta ut. Och ja, tro't eller ej, nen jag ska ut och resa. Vet inte exakt vart eller när ännu, men jag ska åka med Gunilla på jobbet någonstans där solen skiner! :-) Får tillbaka skattepengar som gör detta möjligt och jag ser det som en 40-årspresent till mig själv. Det tycker jag att jag är värd! Så nu är jag smått besatt av att leta resor...
Både passet och bikinin jag hade beställt kom idag. Känns mer och mer verkligt att det faktiskt kommer att bli av. Vilken Lycka.

2 kommentarer:

Christina sa...

Det är semester det,att få åka dit solen skiner!!!

Catarina sa...

Det ör det verklgen!